Prekių grąžinimo politika
Vadovaujantis Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais, nuo nuotolinės paslaugų pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo prekes galite grąžinti ar jas pakeisti per 14 kalendorinių dienų.
Nurodytas 14 dienų raštiško prašymo (elektroniniu paštu) pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių.
Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (aktualia redakcija) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų šiais atvejais:
• grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
• prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
• prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
• grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos;
• grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas.
Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:
• prekių supakavimą;
• prekių pristatymą (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).
Jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus, gali būti priimtas sprendimas prekės nepriimti.
Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).
Elektroninės parduotuvės administracija įsipareigoja sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 14 darbo dienų į kurias neįskaičiuojamas laikas per kurį bus nustatyta ir įvertinta, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
Pinigų grąžinimo atveju, suma kuri yra grąžinama lygi tokiai pačiai, kokią sumokėjo Pirkėjas įsigydamas prekę, nepriklausomai nuo esamos prekės kainos.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai patvirtiname, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
Už grąžinamos prekės transporto išlaidas pinigai negrąžinami, išskyrus tuos atvejus, kada yra nustatoma, jog prekė nėra tinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės.
Dėl prekių grąžinimo/pakeitimo prašome kreiptis elektroniniu paštu: info@masazo.lt